was/were |
PAST PARTICIPLE (pretekli deležnik) |
||
Igloos | (1) | (5) | on the firm ocean ice. |
The walrus tusks | (2) | (6) | into tools. |
The sledge | (3) | (7) | by 2 to 14 huskies. |
Kayaks | (4) | (8) | of animal skins. |
Thing/Person (Stvar/Oseba) |
Additional Information (nov podatek) WHO? WHERE? WHEN? |
II. Large numbers – Visoka števila | ||
100 | = | (1) |
738 | = | (2) |
1,000 | = | (3) |
1,300 | = | (4) |
6,015 | = | (5) |
17,186 | = | (6) |
420,504 | = | (7) |
3,000,000 | = | (8) |
8,448,382 | = | (9) |
Besede hundred, thousand in million se ne uporabljajo v množini. Tisočice v angleščini ločimo z vejico. | ||
III. Decimal numbers – Decimalna števila | ||
3.42 | = | (10) |
25.084 | = | (11) |
0.62 | = | (12) |
Decimalna števila v angleščini pišemo s piko, v slovenščini pa z vejico. Vsako število za piko se bere posebej oz. ločeno. |
E-Touchstone 9 – (1.0)elektronska oblika učbenika Touchstone 9 za učitelje avtor: Janez Skela scenarij za predelavo v elektronsko obliko: Andrea German Velušček in Bernarda Avsenik tehnična izvedba: Svarog d.o.o. založnik: Založba Tangram d.o.o Ljubljana 2013 |