Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

  • VAJE ZA PREVERJANJE ZNANJA TOUCHSTONE 7 VAJE ZA PREVERJANJE ZNANJA TOUCHSTONE 7
Previous

REŠITVE VAJ TOUCHSTONE 7

VAJE ZA PREVERJANJE ZNANJA TOUCHSTONE 7

Hiter pregled

ISBN: 978 -961-6239-79-0
Avtor: Zdenka Govednik
Format: 21x29

Zaloga: Na zalogi

25,00 €

Opis izdelka

Želja vsakega učitelja je, da bi se učenci učili za znanje, ne za ocene.

Da bi se učili iz želje po znanju, ne pa iz strahu pred slabimi ocenami.

A kako to doseči?

Po dolgoletnih (pre)izkušnjah, obiskovanju seminarjev in študiju razne literature, sem končno našla ključ, ki odpira tudi ta vrata. Pravzaprav sta ključa dva. Prvi je: JASNO ZASTAVLJEN CILJ UČNE URE. Učencu mora biti popolnoma jasno, kaj in koliko se od njega pričakuje, naj bi znal ob koncu ure, ob zaključku sklopa.

Drugi ključ je: PREVERJANJE ZNANJA kot najpomembnejša faza v procesu osvajanja znanja. Ampak ne tisto preverjanje, ko učitelj preveri, ali so učenci snov razumeli, ali so snov doma utrjevali, kajti to je preverjanje za učitelja. Pomembno je tisto preverjanje, ki je za učenca. To je tisti čas pri pouku, ki mora biti načrtovan, dobro premišljen, uzaveščen tudi s strani učenca. To je čas, ko učenec dobi jasen odgovor na svoje vprašanje: “Kako mi gre? Ali napredujem? (Ker če ne napredujem, potem ta pot zame nima smisla.)”

To je čas, ko učenec dobi objektivno povratno informacijo – FEEDBACK, ki ga (psihično) nahrani, kot pove že beseda sama. To je čas, ki učencu delo osmisli in ga spodbuja k napredku. Šest ocen, kolikor naj bi jih učenec dobil v šolskem letu, je prešibka motivacija, da bi se učenec želel učiti za znanje. FEEDBACK mora biti stalen. In če učitelj pozitivno potrdi učenčev napredek, ga opazi, pa čeprav je še tako skromen, in mu hkrati da tudi smernice, kako naj doseže še več, je učenčeva motivacija nahranjena. In če učitelj učenca nauči še, da bo učenec sam sebe znal pozitivno potrjevati (=objektivno ocenjevati) in spodbujati k napredku, če ga nauči, da je napredovanje v znanju vrednota, je kot učitelj svoje delo v celoti opravil.

In tako “nahranjen” učenec pri svojem delu ni samo učno uspešen, ampak tudi osebnostno raste, saj postaja samostojen in odgovoren, kar pa je druga velika učiteljeva želja in cilj. Najbolj “hranljivo” je seveda preverjanje znanja, ko mora učenec pokazati, kako zna osvojeno znanje uporabljati kreativno.

 Komplet 6 zvezkov vsebuje:

  • 6 seznamov znanj
  • 24 seznamov besed po skupinah
  • 6 vaj za samoučenje
  • 82 vaj za preverjanje besedišča
  • 78 vaj za preverjanje slovnice
  • 30 vaj za preverjanje bralnega razumevanja
  • 35 vaj za preverjanje pisnega sporočanja
  • 6 testov za preverjanje znanja